2010年8月8日日曜日

Malta

Malta was the last added place on the 2010 UK tour. It was absolutely beautiful! The hotel was gorgeous and everything about the place was just stunning. Beautiful weather, architecture, oceans, people, everything. The show was outdoors and I worked the merchandise booth because one of the locals didn't show up. Great experience :)

マルタは2010UK tourのさいごのばしょだった。とっても、きれいだったよ。ホテルも、てんきも、ブルも、海も、人も、ぜんぶすてきだった。そとのカイジョうできもちよかった。るいかはここではたらいたよ!お金までつくった!人たりなかったから、サツとかうるのをてつだったの。いいけいけんだった。


ホテル

Exploring Malta
マルタをたいけん



The view from the Hotel balcony
ホテルのバルコニーからのながめ
Private Beach

Katja (saxophone player) (サックス プレアー)

Bridget and Lorelei (backup vocals) (バックアップ ヴォカル)
Conrad (bass player) (ベース プレアー)

Last Show♡
最後のショウ

0 件のコメント: